دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ |۵ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 9, 2024
دفاعیه پایان نامه

حوزه/ جلسه دفاعیه پایان نامه با عنوان «اصول و الزامات جهاد تبیین بر اساس آیات و روایات با تأکید بر دیدگاه مقام معظم رهبری» در موسسه آموزش عالی ریحانة الرسول (س) ساوه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اراک، خانم سمیه اکبری نیا طلبه مؤسسه آموزش عالی ریحانة الرسول (س) ساوه صبح امروز از پایان نامه خود با موضوع «اصول و الزامات جهاد تبیین بر اساس آیات و روایات با تأکید بر دیدگاه مقام معظم رهبری» با داوری حجت الاسلام اسماعیلی و با راهنمایی خانم قنبری دفاع کرد.

وی در دفاع از پایان نامه خود بیان کرد :جهاد تبیین یک ضرورت تاریخی است که رهبر انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) در این برهه از زمان، تشخیص داده اند.

اکبری نیا گفت: در دیدگاه ایشان دیگر جایز نیست به روال گذشته در تقابل با دشمنان و تهاجم ترکیبی آنان، طی طریق نمود، بلکه لازم است یک تحول انقلابی و یک جهاد به سوی کشف و بیان حقایق در برابرابهام آفرینی و پرده افکنی دشمنان بر روی حقایق صورت پذیرد.

وی افزود: موفقیت در این مسیر به درک و شناخت درست این نوع از جهاد دارد.

اکبری نیا در پایان خاطرنشان کرد: در این پژوهش، تلاش شده است در حد توان به عرصه مهم جهاد پرداخته شده و جهاد تبیین واصول و الزامات جهاد از دیدگاه قرآن و اهل بیت و مقام معظم رهبری واکاوی شود.

دفاع از پایان‌نامه «اصول و الزامات جهاد تبیین براساس آیات و روایات با تأکید بر دیدگاه مقام معظم رهبری»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha